Skands1 Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Litt sugen på denne. Kjenner litt til den fra den var ny, men da hadde jeg ikke råd til den Link til annonse på Finn.no: http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=27936221 Kunne godt tenkt meg å bytte ut X5-en i denne. Litt i overkant "ekstremt" utseende og blir nok fort lei den, men det gjør jeg med alle bilene uansett så det spiller ingen rolle... Vært fint om noen vet litt om bilen. Godt tatt vare på etc? Selvfølgelig kan jeg spørre eieren selv, men kunne tenkt meg noen objektive meninger om bilen først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Tja, kjenner ikke bilen, men du får jo en pen inkasso med på kjøpet. Hvis du sjekker med Brønnøysund, finner du at namsmannen har tatt pant i bilen på 26666,- og dette slettes ikke sammen med salgspanten. Dette kravet følger bilen dersom nåværende eier ikke innfrir det og i praksis kjøper du kravet sammen med bilen. Var jeg deg ville jeg styrt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 er vel strengt tatt bare å si man skal ha det i avslag da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Det er ikke en god ide, fordi utlegget kan være toppen av et isfjell. I slike tilfeller må man ta kontakt med den aktuelle kreditor, samt den namsmannen som har utstedt utleggsvedtaket. Personlig kunne bilen vært laget av gull og jeg hadde fortsatt ikke tatt i den med ildtang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 ac snitzer stylingen er stygg as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Det at det foreligger heftelser/gjeld på bilen er ikke i seg selv noe problem, så lenge dette blir ryddet opp i forkant av salget. Det som derimot er verdt å tenke på er at heftelser på bilen gjerne glir inn i et mønster mht. hvordan bilen er holdt. Hvis bilen er belånt til oppover ørene, hvilke tanker gjør man seg da rundt service, vedlikehold og generell påkost på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Denne var jo skikkelig grom da, og med individual interiør i tillegg! sweeeet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå