Steinr Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Har div deler tilsalgs Speedometer Cdspiller radio business Cd veksler bak Bremsecaliper til alle 4 hjul Abs blokk Eksosanlegg Mellomaksling Understell bak Kardang Innerskjermer Bakluke sedan Høyre fordør Høyre bakdør Venstre bakdør bunk på nederste plate Førerdør (rust i nedre kant) Hattehylle høyttalere bak plus diverse smådeler Send email til stein.riise@gmail.com Holder til i Bergen
john-eir Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 Hvilken farge er det på karroseridelene? feks bakluke
Steinr Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 500.- for døren uten vindus heis, airbag osv. Det er noe rust i nedre kant på innsiden som bør sandblåses
Thejan92 Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Intrisert i anlegget!, kor i bergen? kan du kontakte meg? 91527971 holder til i øygarden, ønsker å se ka du har liggende;)
bmw black jet Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 hvor mye for innerskjermer foran og speedometer. send pm
Zteinr Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Ingen hattehylle.. Speedometer har jeg, men ikke innerskjermer Anlegg.. Eksosanlegget har jeg ikke lengre. Tenker du på Stereoanlegget Business med 6x CD veksler, så har jeg det inkl høytallerne til hattehylle og dører. Holder til i Godvik rett etter Sotrabroen.
Thejan92 Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Ingen hattehylle..Speedometer har jeg, men ikke innerskjermer Anlegg.. Eksosanlegget har jeg ikke lengre. Tenker du på Stereoanlegget Business med 6x CD veksler, så har jeg det inkl høytallerne til hattehylle og dører. Holder til i Godvik rett etter Sotrabroen. Hei, ok dører ja det trengs mulighet for at eg kan komme og se ? Send sms 91527971 kommer fra øygarden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå