Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det billigst og kjøpe felger og dekk på nett?

noken som vil linke til felger som er billig og passer til e36? eller har brukte som er fine og i god stand?

17 eller 18"

Skrevet

fekk katalogen idag, men har ikkje sett på den enda.

men rekner med der bare er dyre felger 10.000+

er på utkikk etter noke billig da eg ikkje har so mykje penger.

Skrevet

Brukte felger går jo ofte for latterlig lave priser. Jeg hadde heller kjøpt stygge felger og gode dekk en fine felger og billige kinadekk.

Skrevet

får se litt på gs.

men det beste hadde våre å kjøpt brukt for en billig penge. har sett litt på finn.no men kan ikkje finne noke bra.

Skrevet

Jeg kjøpte disse i 19" på GS til min E36 til 890.-kr stk ;) Sjekk nettbutikken ;)

Dekk får du veldig billig på Dekkonline.no hvis du ikke er nøye på kvalitet. Men jeg anbefaler ikke å kjøpe de billigste dekkene.

we7bavai82chs4bkx9tl.jpg

Skrevet

men er det dårlig kvalitet på felgene hos sharif? er ikkje interisert i felger som er skjeve bare eg treffer noken små høl i vegen.

Skrevet

Kombinasjonen nye, solide og billige felger lar seg vanskelig gjøre dessverre. Ofte henger pris og kvalitet tett sammen også når det gjelder felger. Men selv billige felger skal jo ikke bli ovale ved normal bruk da :wink:

Ser ut som det er kjøpers marked på bruktfronten for tiden, så jeg ville anbefalt å sjekke litt hva som ligger for salg både her inne og f.eks. på Finn. Alternativt er det ikke noen upris på felgpakkene hos GS som tidligere nevnt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...