hertz Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Hvor er det billigst og kjøpe felger og dekk på nett? noken som vil linke til felger som er billig og passer til e36? eller har brukte som er fine og i god stand? 17 eller 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Sjekka GS bildeler sin nettbutikk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hertz Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 fekk katalogen idag, men har ikkje sett på den enda. men rekner med der bare er dyre felger 10.000+ er på utkikk etter noke billig da eg ikkje har so mykje penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 sjekk sharif.no, er billig i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hertz Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 http://www.sharifs-webshop.no/display.aspx?menuid=0&prodid=2468 hva syns dere om desse felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 http://www.sharifs-webshop.no/display.aspx?menuid=0&prodid=2468hva syns dere om desse felgene? Med dekk vil jo felgene fort koste litt penger, og har hørt kvaliteten er så som så.. Hadde kjøpt de her fra GS om du vil ha 17", 8000 med dekk! De har også mange feite i 18", fra 8000,- og oppover... De her koster 8200.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyoz Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Brukte felger går jo ofte for latterlig lave priser. Jeg hadde heller kjøpt stygge felger og gode dekk en fine felger og billige kinadekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hertz Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 får se litt på gs. men det beste hadde våre å kjøpt brukt for en billig penge. har sett litt på finn.no men kan ikkje finne noke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Jeg kjøpte disse i 19" på GS til min E36 til 890.-kr stk Sjekk nettbutikken Dekk får du veldig billig på Dekkonline.no hvis du ikke er nøye på kvalitet. Men jeg anbefaler ikke å kjøpe de billigste dekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Sjekka på salgsforumet her inne på bimmers da? Ligger mye gromt der til en billig penge av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hertz Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 men er det dårlig kvalitet på felgene hos sharif? er ikkje interisert i felger som er skjeve bare eg treffer noken små høl i vegen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Kombinasjonen nye, solide og billige felger lar seg vanskelig gjøre dessverre. Ofte henger pris og kvalitet tett sammen også når det gjelder felger. Men selv billige felger skal jo ikke bli ovale ved normal bruk da Ser ut som det er kjøpers marked på bruktfronten for tiden, så jeg ville anbefalt å sjekke litt hva som ligger for salg både her inne og f.eks. på Finn. Alternativt er det ikke noen upris på felgpakkene hos GS som tidligere nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Hvor i landet bor du? Vet av noen M5 look felger til 3 serie i 17" til 2000.-kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hertz Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 kan ikkje finne noke brukt verken her eller på finn. bur i sogn og fjordane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Ligger jo haugevis med felger her: EDIT: viewforum.php?f=18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå