Melkvik Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 Har en M40B16 motor som ble plukket ut av en 90 mod e30, km stand var da 245. Motor ble plukket ut pga den ikke startet dvs ikke gnist og pumpa ikke gikk, muligens gåen styrenhet. Motor er så og si komplett, mangler div ledninger som jeg ikke har oversikt over, så muligens dette egner seg best som delemotor. Motor skal i følge forrige eier ha ny toppakning, tror det var etter dette toppakning bytte att motor ble sånn og ikke ville starte, men jeg vet som sagt ingenting om dette, kammen vet jeg ikke tilstand på enda, kan jo sjekke hvis det er mye intresse for det. Har også girkasse til motoren, og jeg har komplett eksos, som ser ut til å være hel, litt rust på ene potta, men mener den skal være tett. Til slutt så har jeg en mellomaksel som også hører til samme bil, denne trenger nytt mellomaksel oppheng. Selges samlet til 1000,- Delene befinner seg i MELDAL, ca 1 time sør for Trondheim.
Melkvik Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 radiator følger også med:) Skal nå ikke være upris dette!
Melkvik Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 bump ingen somnn trenger komplett delemotor? dynamo, lmm, alt muli rart:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå