persa1993 Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 har et prosjekt gående, her er noe av det jeg gjør. oppdatering kommer etterhvert her er det jeg har gjort hittil: tok ut golv matten for å tørke den etter vinteren dette ble gjort for 2 uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
persa1993 Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 har planer om å lakkere bilen i påska, så har kjøpt inn forskjelli snadder og begynt å demontere : noe lånt og mye kjøpt ; ) demontert front demontert venstre side demontert bakende fangeren har rustet fast så jeg gidder ikke å ta den av. har ikke tid til å reparere sånt denne gangen demontert høyre side smalt verksted men funker ; ) kommer oppdatering i kveld om jeg får gjort noe : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
persa1993 Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 kvelden i kveld gikk med til klargjøring av dører og skjermer til sparkling og pussing måtte ha bord for å legge alt oppå (selv laget) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
persa1993 Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 2 siste dagene har gått med til pussing og mye gjenstår men satser på å bli ferdig i løpe av de neste dagene nå. her er noen bilder sanblåst spakkel ruststoppgrunnning utbanket bulk P.S se'an personen du kjøper bil av så slipper du kanskje my ekstra jobb ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå