Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann :) har akkurat bytta motor i bilen. den startet lett, men går bare på 3 sylindere det er sylinder nr. 3 som ikke er med.

jeg har ikke LMM da noe har stjelt den :( men kan LMM`n gjøre så den bare går på 3 sylindere ?

(om noen har LMM med insugsbelg til 92 modell 318i så si ifra)

håper dere skjønner hva jeg skriver å mener :)

mvh espen

Skrevet

LMM forhindrer ikke en motor i å gå på alle nei, men den vil gå urent, og det virker kanskje som at den ikke går på alle..

Hvilken 318i er det du har da? Ser at det er en 318i, men er ikke samme motor på alle..

Skrevet

Åja, la ikke merke til den.. Sjekk plugg, fordelerlokk og pluggledninga først du, kan være en feil der en plass.. :)

Skrevet

Bytta fordelerlokket da? Kjapt å skru av, du ser ikke alltid om feilen ligger der men.. Biltema har slikt billig! Ikke noe å tenke på kvalitetsmessig, de selger bosch..

Skrevet

Ikke nødvendigvis.. Jeg hadde fin gnist på alle sylindere på M20 motoren jeg hadde, trodde jeg.. Fordelerlokket var også relativt nytt, og så strøkent ut.. Viste seg at det var en innvendig brist eller noe i lokket :) Blir ofte noe annet med gnisten når den kommer inni en motor med kompresjon enn ute i friluft også..

Skrevet

La den i en bøtte med diesel en god stund, og sprayet deretter med en crc boks rett inn i dysa begge veier.

No problemo mister ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...