bergeee Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 hallo. har en e36 som tennigslåsen er ødelagt på. jeg kan vri den mange ganger rundt uten at det skjer noe. så jeg tokk av den plastik hylsa bak. og så om den tappen bevegde seg når jeg vridde på nøkkelen. og det gjorde den ikke. så jeg lurer egentlig på åssen jeg får ut låsen? må vell bare få bytta den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 veit at det skal finnes en DIY på hvordan man fikser dette, tror ikke tenningslåsen må byttes, mener å huske at det var en liten ting inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Fant den http://electronics.internetfleamarket.c ... ning-lock/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 problemet er det at jeg ikke får satt nøklen i riktig posisjon pga hele tennigslåsen snurrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå