Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 stk. 275/30-19 Uniroyal Rainsport 1 selges grunnet feil rulleomkrets til bilen felgene skal monteres på. Tilnærmet ubrukt, 8mm mønster igjen. Kan sendes.

7vzq7owbatocwkxipokx.jpg

Skrevet
Har 2 stk 245/40-19 dunlop ca 9-8mm igjen.

Intrisangt??

Tja, kunne så absolutt vært interessant det :)

Hva mere enn Dunlop heter de? Sånn at jeg evt. kan kjøpe meg bakdekk av samme typen.

Bilder?

Skrevet

Interessant. Kan faktisk bruke 275 i stedet for 285 ser jeg. Hvilken tilstand er det på de dekka da? Slitt i innerkant eller noe?

Hvilken bredde er det forresten på felgene de dekkene dine har stått på? Jeg har 9" og 10,5" bredde, så jeg er litt usikker på hvordan det vil passe egentlig.

Skrevet

Okay.

Skal se litt på bilder av ulike dekkdimensjoner på den aktuelle felgbredden nå før jeg bestemmer meg for 275 eller 285. Har stor hjulbuer å fylle, så det er mulig at jeg likevel må går for 285. Litt usikker ennå.

Men et bytte i de 245/40-dekka dine hadde uansett vært interessant :)

Kan gi lyd fra meg igjen når jeg har funnet ut noe mer om de bakdekka.

Du har ikke noen bilder av de framdekka forresten?

Skrevet
Blei det bytting? evt pris på de dekka?

Har ikke hørt noe mer om hverken bilder eller annet, så foreløpig er de ikke solgt/byttet nei. Har forresten fått et bra tilbud på 4 nye dekk, så det er ikke så viktig å få byttet egentlig. Går greit med salg også :wink:

Pris på bruktdekk er jeg ikke så stødig på, annet enn at jeg som antydet over her kanskje får byttet de så jeg slipper å kjøpe nye foran hvertfall. Hadde jo vært billigst for meg det naturligvis.

Skrevet

Dekkene blir tilgjengelige litt etter påske, da jeg ikke kommer til å demontere dem før jeg får nydekka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...