Blade Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Selger mine vinterhjul; M6 replicas, laget av WSP Italy. Felgene er ikke direkte strøkne, men det er mye dekk igjen på alle hjul, ca 7mm. Usikker på når dekkene er laget, jeg fant ikke datoen, men de virker bløte og fine. De var veldig gode å kjøre med nå i vinter. Felger: 17x8", ET32. Har sittet på min E46 Coupe, og de passet fint. Dekk: Nokian Hakkapilita R, 225/45-17" Selges fordi jeg har et sett til med vinterhjul og hvis jeg kan få litt for disse, så trenger jeg de ikke. Bud ønskes, bør hentes. Ring/SMS 99 36 71 72, svar i tråden her eller PM.
Blade Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Ikke så mange som er ute etter billige vinterdekk nå kanskje? (Bump)
jonase46 Skrevet April 25, 2011 Skrevet April 25, 2011 spørs på pris! selger du uten dekk? har nye hakka 7 på vinter å vill ha nye felger
Blade Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 Selger helst med dekk, dekkene er det beste med dette settet, eikene på felgene ser ikke så bra ut dessverre, skal de bli fine så bør de nesten pusses opp litt. Prisen jeg kan tenke meg er 4000,- men det kan selvfølgelig diskuteres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå