Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei,

Har du disse enda ? Er nav str. samme som "vanlig" E46 ?

Ja har dem enda :) boltsirklen er lik, men det er et annet innpress på dem.

Skrevet

Ok. Ja, ser innpresset er annerledes, men lurte på om selve nav str. er større( eller mindre ) Altså selve senteret på felgen som "tres på hub`en på bilen". Dårlig forklart, men håper du skjønte tegninga :)

E46`ene er skikkelig "kresne" på denne, slik at det skal ingenting til hvis det er noe avvik der( selv med sentreringsringer)

Skrevet
Ok. Ja, ser innpresset er annerledes, men lurte på om selve nav str. er større( eller mindre ) Altså selve senteret på felgen som "tres på hub`en på bilen". Dårlig forklart, men håper du skjønte tegninga :)

E46`ene er skikkelig "kresne" på denne, slik at det skal ingenting til hvis det er noe avvik der( selv med sentreringsringer)

tror ikke helt jeg sjønte hva du mente eller så vet jeg ikke :/, men di har vistnåkk stått på ein e46 tidligere, men jeg fikk meg noen andre felger så har aldri prøvd dem selv på min e46 etter at jeg kjøpte dem..

Skrevet

Hvordan blir det i hjulbuen bak med 9" bredde og ET 27 ?

Kjører nå selv med 8" bred og ET20, noe som er spot on i mine øyne, så lander det rundt der funker det bra.

Skrevet
Hvordan blir det i hjulbuen bak med 9" bredde og ET 27 ?

Kjører nå selv med 8" bred og ET20, noe som er spot on i mine øyne, så lander det rundt der funker det bra.

som sakt så har jeg ikke prøvd dem så jeg vet ikke hvordan det vil bli..

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Skrevet
Disse er av intr...de passer 318i E46 98 mod? hvor holder du til?

vet ikke om dem passer, jeg kjøpte dem til samme bilen og ble fortalt at dem paste, men fikk tak på noen andre felger med dekk så har aldri prøvd dem på bilen.. holder til i flekkefjord i vest-agder

Skrevet
Bare gi lyd i fra deg fort som mulig og når jeg kan komme å se på felgene evt hente dem...;) 97005679 er nr.

ja bare og komme ;) reiser på jobb 17.august så blir lettest før den tid :) mitt nr er 97066946

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...