Shibbs Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Heisann, skal bytte kaldstartdyse på kjerra, men aldri bytta før så lurte jeg på hvor den satt. Fant den liksom ikke på innsuget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 den har ikke noe kaldstartdyse.. så den finner du nok aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbs Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Forklarer jo litt. No peiling på hva mer jeg kan sjekke/bytte, fordi casen er den at bilen er sinnsykt tungstarta når den er kald. Må dra den på startern ganske lenge, å må gi gass, slå av tenninga å gjøre det samme igjen et par ganger så kommer den. Å så må jeg holde på gassen hvertfall 1-2min, ellers dauern. Har akkurat bytta plugger og coil, er ingen forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 kan du begynne å kjøre med engang? eller må du holde den litt så den blir lunken før du kan kjøre? isåfall kan du bytte den blå følern på termostathuset.. som er vanntemp, som styrer bensinmengden og tomgang og alt på temperatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå