Hjelen Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Mitt tips: Kjøp en med manuell kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 vil helt klart helst ha manuell jeg og. Mye problemer med automatene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Ikke som jeg vet om, men hadde en 540 Touring før med 6 trinns kasse og M5 diff. Sykt morro bil! Men brukte litt mye til små kjøring, så måtte selge den. Brukte jo 80l bensin i uka hehe! Er en rød med manuell til salgs for 80.000 mener jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 denne går her i bygda. ser meget pen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Hehe:) Det koster å ha det gøy Ja, jeg har sett den røde, men da blir jeg nødt til å selge alt jeg har:) hvis vi tar ett rent bytte så blir alt så mye enklere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 denne går her i bygda. ser meget pen ut. Stemmer nok det ja Skal se på den neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå