vanqui Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Er på jakt etter en jekk til en e46 siden den som fulgte med bilen har fått skade. Er visst heller ikke mulig å skaffe ny. Så viss noen har en så vil jeg mer enn gjerne kjøpe den av deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
francez Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Har en strøken en til salgs. Aldri brukt av meg, å jeg er andre eier på bilen. Gi bud ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanqui Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 500 inkludert frakt til bergen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
francez Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 500 + frakt så har vi en date? ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanqui Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 må uansett få sett om det er riktig jekk, kunne du ha lastet opp et bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
francez Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Bare send meg mobilnummeret ditt på PM så skal jeg sende deg en MMS etter jobb (15:00), men regner sterkt med det er riktig jekk. Det er slike "jekkpunkter" i plast under bilen din ja? Jekken er laget kun for disse punktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 har jekk 400 + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå