h4ns3n Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Ønsker en bakluke til E30 uten rust, helst diamantsvart, delfingrå eller platinagrønn. Send PM, legg gjerne ved bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otters Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 ... Jeg har en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 lurer på om det er delfingrått det jeg har... sist jeg så på det var det ganske strøkent, og det har kun ligget på garasjeloftet (uten hull til vinge) skal få tatt bilder iløpet av helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Flott Roald:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 da har jeg fått funnet frem bagasjelokket, og her er noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå