A-Grepstad Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 Trenger hjelp! Eg har montert markeringslys på bilen ( inni blinklysa) her om dagen skulle eg montere facelift på bilen, og ledningane har mest sannsynlig gått til jord. No er alt lys som skal komme på når eg starta bilen vekke, det vil seie parklys/instrument lys og midtkonsoll lys/ bak lys og skiltlys dødt. Har skifta sikkringa til parklyset, samt pærene, men fortsatt ingen lys. Noken som har vert bort i noke lignande? Er takknemlig for svar=)=)
KrHeLl Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 Sjekk Alle sikringene som har med lys å gjøre. Mål inn og ut fra frontlys-bryteren, har du ut og det fortsatt ikke er lys, da ville jeg gått over kablene du snakker om som kan ha gått til jord. (hvis sikringen ryker med en gang du setter inn ny, så har du fortsatt en kortslutning) Hvis sikringen ikke ryker, men du fortsatt ikke har lys, så kan det være den har svidd seg i to.
A-Grepstad Skrevet April 20, 2011 Forfatter Skrevet April 20, 2011 Hei Etter mykje fram og tilbake fekk eg spesialsthjelp av ein som har jobba med Bmw i 15år. Han fann ut at det låg ei sikring og to rele under rattstammen som gjekk til all parkbelysning. Han skifta den 15A sikringa og då fungerte lyset igjen. Takk for svar God påske !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå