mygg318 Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 Hei, vurderer å gjøre litt med bilen. Så lurer på om noen har noen gode priser til meg. Bilen er en e36 touring. Trenger m-tech bakfanger. Bakre eksospotte. (Gjør ikke noe om det er en effektpotte, men må ikke være en som bråker noe sykt. må kunne ha ungene baki bilen uten at de mister hørselen. ) M3 speil Hekkspoiler. Har noen noe liggende og kan gi en bra pris så skrik ut.
bjornar-a Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 har orginal bakpotte hvis det er av interesse?
mygg318 Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 Er den i bra stand? Hva skal du ha for den?
bjornar-a Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 den er i bra stand:) er ikke sikker på pris enda, men skal skru den av så fort som mulig egentlig. kan ta masse bilder av den da:)
mygg318 Skrevet April 21, 2011 Forfatter Skrevet April 21, 2011 Tabbe, ser eg har skrevet at eg trenger bakfanger, den har eg. Er frontfangeren eg trenger.
bjornar-a Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Kanon. kom med en pris og då. fått av potta nå tror ikke den er så veldig gammel da men ser fargen på stålet, noe jeg har erfart at men ikke gjør etter 2 år 500kr+frakt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå