Ollie Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Grunnet skolegang til høsten og lite tid selges min BMW 540I. Bilen ble kjøpt ny i Norge i 1994 på grønne skilt, den fikk hvite skilt i 2001. Har hatt 2 eigere før meg, eg kjøpte bilen i Januar 2009. Grunnet et lite uhell på norske vinterveger ble bilen stående en stund. km. stand: 250000 se link viewtopic.php?t=108973 Ting som gjenstår: Bakluken går ikkje opp Låsene i dørene er ikkje byttet etter at dørene ble byttet, så man må bruke sentrallåsen Takluken sluttet å virke i vinter Mangler lister over dørhåndtakene. Bilen er EU-godkjent 21.12.2010 og til det ble det byttet: Nye bremseskiver og klosser bak Nye bremserør Nye bremsesko i parkbrems venstre side Ny hjelpesnekkeforing Nye stabstagforinger bak Ny eksosrørinnfestning Prisantydning 60000,- Ta kontakt på mobil 93490013 eller pm. Mvh Ole-Martin Lie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Hvordan er tilstanden på denne bilen nå? Mye rust,skader ellers bortsett fra uhellet? Hvordan er automatkassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå