bergeee Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Hallo. skal lakere en e36 touring. men skjønner ikke helt åssen jeg skal få av listene rundt de bakerste side rutene på en human måte. noen som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 inge som har noe peil på touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 hallo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Den må vippes opp i ytterkant og dras ut fra ruten minnes jeg og huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 tenker ikke på bakruta, men de bakerste sidevinduene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 ingen som har gjort dette før? siste jeg trenger før lakering så jeg sitter fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Det sitter en skrue i toppen av skinna mellom det store og lille. Også er den skrudd 2 steder i døra og. Dra den ut, også tar du vekk hele den lille ruta med pakninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 men er på en touring. og er de bakerste rutene. altså ikke de i dørene men de bak til bagasjerommet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå