Bmweee Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Bytta motor i e34'n i fjor og siden ble bilen bare stuet bort og ikke gjort ferdig. Har da problem med å få bilen til å gå skikkelig nå, den starter og går ujevnt og vil ikke ruse seg opp..Derimot når eg prøver å gi gass smeller det i luftfilter og den dauer av på turtall.. Har byttet dette, plugger, bensintrykksregulator, tomgangsregulator.. Noen som har noen kjappe tips til hva eg burde evnt sjekke ekstra etter? Tenkta da i neste omgang å bytte coiler(skal byttes uansett) og Lmm. Er heller ingen vakuum lekkasjer..
kje Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Ble motoren overhalt? Tenker da på feil i timingen...
KKise Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Prøv å plugg fra forskjellige komponenter som har med innsprøytning og tenning å gjøre. Lambda, LMM, spjeldsensor, lufttempsensor osv. Det er enkleste og billigste måten å feilsøke på, om du har muligheten til å få tatt diagnose er det også et lurt skritt å ta.
Bmweee Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Ja...har fortsatt problem med da...Men nå tyder det på at det kan vere lmm som er gåen..er det eneste som popper inn i hodet mitt iallefall.. Med lmm innkoblet jager den på tomgang og man får av og til gi gass den ruser seg noen ganger helt opp ellers går den til 4000rpm tar eg ut lmm så står den bare å rusker på tomgang og går ikke reint. .. Noen gode ideer folkens.. Sikter meg inn på å bytte lmm nå da for å prøve det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå