HeiNicklas Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Link til prosjekttråd: viewtopic.php?f=11&t=186627 Lufter salget for denne, da jeg har fått litt annet jeg må bruke penger på for tiden - Alle lager og pakninger i motoren er nye og byttet, rådelager, stempelringer osv. - Blokk er o-ringet - Toppen er overhalt, ventiler er slipet, ventilfjærer er nye - Blokk er honet - Montert av erfarne med monteringsfett og slikt som løses opp når olje kommer til. - Stempel er dreid 1mm av terje borgen (meget dyktig, flere som har brukt han her) (8:1 komp, perfekt for turbo ) - Tilnærmet alt av bolter og muttere er nye - Dynamo, starter, pannpumpe, oljepumpe osv er demontert, renset, glassblåst og lakkert opp igjen. - Står en Garret T3/T4 turbo montert, med ekstern WG - Motoren er tørr, dvs. ikke olje i den enda Det som mangler: - Rotor og fordelerlokk (Koster 2-300 fra gsbildeler) Toppen må etterstrammes etter 20min varmkjøring, da må de draes til 35 grader ekstra. Følger med reimer, dog disse er gamle, nye kan være bra, og koster ca hundrelappen. Følger også muligens med en getrag 240 kasse Dette er en motor som har blitt montert med nøye forsiktighet, alt er sjekket ned til molekylet. Gi bud her eller på PM, ring eller send sms hvis det er noe du lurer på Mvh Nicklas Rindal Tlf: 99563284 Mail: mhmjaok@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Upp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Minstepris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Gi bud, så skal jeg vurdere det Kunne helst tenkt meg 20000,- for denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Opp alt vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 effekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Ved 1 bar så skal man i teorien få rundt 400-420, så rundt der en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 oPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 bytte i en grom suge m30b34? pluss litt mellom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Da spørs det hvor mye imellom evt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Hei og hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Hepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Upp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå