Gå til innhold

Elektrisk problem E34: takluke, vindu og viskere uten strøm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Som topic sier, så har jeg fått et elektrisk problem på bilen. Høyre bakvindu stod åpent, og når jeg skulle lukke det gikk det kanskje 5 cm før strømmen forsvant. Strømmen forsvant også på viskere, takluke og de andre vinduene. Har byttet alt av sikringer under baksete og i motorrommet uten resultat. Har forsøkt med annen GM og RM uten resultat. Veldig irriterende, bilen står ute og det regner...

Noen som har vært borti det samme tidligere? Bilen det gjelder er en 1989 E34 530iA med originalt montert el vinduer/takluke.

• 5 months later...
Skrevet

Sjekk hovedsikringen ved batteriet. Sannsynligvis liten svart boks med røde ledninger som går ut fra batteriet. Lenge sia du skrev tråden, men jeg googler etter svar på hvorfor takluka mi ikke får strøm selv :P

Skrevet

kan vel kanskje skrive løsningen på mitt eget problem også, i tilfelle noen googler seg frem til samme tråd!

Takluka mi var i nødprogram, noe jeg ikke visste den hadde engang. Holdt inn knappen noen sekunder til ting begynte å skje så funka den som gull. Har dobbel takluke, e34 touring 1994.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...