tomasbaj Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Hei, Holder på å bygge om 540ia til 540i og fant ut det var dobbelt svinghjul på delebilen.... Med tanke på bedre gassrespons etc, anbefales det å gå til innkjøp av nytt og lettere svinghjul? Vil jeg merke vesentlig forskjell? Er det mulig å dreie noe på det doble jeg har fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 er vell ikke mye man kan dreie på et dobbeltmasse svinghjul, men er det E39 du har eller E34? har du E39 anbefaler jeg å kjøpe lettet svinghjul til E39 M5 på koed, koster 7 laken, kan bruke det på E34 også, men da må du ha E39 girkasse og clutch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasbaj Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Hei, Har E34 ja Har forøvrig tatt girkasse fra 540 delebil. Clutch har jeg bestilt ny fra Sachs i tyskland:) Skal ha mer guffe i motoren, så derfor jeg lurer på hvor mye det er å hente med lettere svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå