in2you Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Hei, har prøvd å kontakte cartune (aka Stig) her på bimmers i lenger tid nå, har betalt for en m3 frontfanger og denne skulle vert her for 2 uker siden. Han har hele tiden sagt at fangeren er på vei men den har ikke dukket opp og sporingsnummer har han heller ikke sendt, og nå har han ikke svart meg hverken på epost eller pm på over en uke. Han hadde en nettbutikk da eg betalte for fangeren, http://www.cartunenorway.mystore.no og da tenkte eg det kom til å gå greit siden det var fra en bedrift. Men butikken er nå blitt stengt..? Er det mulig at banken kan finne ut hvem som eiger kontonr. eg betalte til kanskje? Tror eg har vert litt for naiv og godtroende, har liksom ikke lyst å anmelde noen for noe heller akkurat.. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 I nettbanken din får du vel opp hvem som eier kontoen du har betalt til? Er hvertfall slik hos meg. Gjør et google søk og se om du får kontakt med vedkommende. Hvis ikke ville jeg tatt det videre til forliksrådet. Er det et firma som har gått konkurs, må man vel melde interesse i boet innen en viss frist? Lykke til videre, Kjipt når man ikke får det man har forhåndsbetalt for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Meget mulig, trodde kun eg fikk opp navn om han har samme bank som meg, skal sjekke opp det når eg kommer hjem fra hytta viss ikke det virker får eg ta turen innom banken til uka. Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Han har vært diskutert her før av samme årsak. Virker useriøs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Å?! Du har ikke noe mer info, finner ikke noe ved å søke på bimmers eller google. Send meg gjerne pm om du har hele navnet eller tlf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Da ser det ut til at det muligens kan bli ordnet opp i, oppdaterer etterhvert om det skjer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå