Gå til innhold

min e28 :)

bmmww1
 Share

Anbefalte innlegg

er på påske ferie, og kom over ein kar som hadde ein go del bmwer, og deler, fikk med de kjøpt meg ein bmw E28 zender. var ein god del rust, bilen kom orginalt med zender styling fra frabrikk,bilen ble var eu ok for 2år siden, men eit bremserør røk og siden har den stått bak eit lokale og venta på meg. bilen er ein 525ia som har stått ute di siste 4 åra, og bære preg av det, men den startet på første forsøk.!

Bilen skal plukkes heil ned, alt skal pusses/blåses og lakkes, den skal forbli heilt orginal.

kansje noe senk og noen fine 17" felger,

dette er eit langtids prosjek, da ikke altid pengene strekker til.

lch8hqjia9djp9sf66i9.jpg

lh8so7vn6uimqqkzdntj.jpg

kr8dl9l3fobpo5f5eu6j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at det ikke er så mangen som har zender styling, og har med det tengt og ha det.

har tengt litt og med de komme frem til at de blir større motor og man gir i denne :) ellers org med sport inriør, da eg kjøpte denne bilen av han som solgte den ny, er org spere kjørekomjuter og litt sånt knask uten om manuelle vindu,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

fi##e irriterende at folk stjeler så jævli! Nå er bakspoileren min stjelt, men ble vist kansje ny e28 i tunet no, da gamlingen kansje har kjøpt ein 528i som blei bestilt 29stk av eit firma i sverge, dette er nr 9 av di, med full m-teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...