Nerberg Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Lufter nå min E36 Coupe for salg. Kjøpte den for ikke lenge siden og vil nå sjekke interessen. Ved bra nok pris blir det salg! Bilen har, som du sikkert skjønte, en 1,8liters motor, fullt skinninteriør og automatgir med sport, economy og mudprogram. Runda 180k kilometer her om dagen. Bilen er meget godt holdt og er svært pen å se til. Det er montert en 7.1'' lcdskjerm og dvd/cdspiller i midtkonsollen. Dette er gjort så bra at det ser originalt ut! Dvdspilleren og skjermen er så koblet til en playstation2-konsoll i hanskerommet slik at underholdningen på "stripa" blir litt utenom det vanlige Slitasjeomfanget på setene er rundt det normale. Ingen hull eller slikt, men noen smålig slitte partier. På sjåførstolen er det høydejustering og elektrisk korsryggstøtte-justering utover de normale justeringsmulighetene. Karosserimessig finnes det to små bulker som jeg har sett. En på panser som kom av at en inkompetent fjott har glemt et eller annet verktøy på batteriet når vedkomne har smelt igjen panseret, og en liten en på sidepanelet bak sjåførdøren. Rustmessig er den veldig bra. Litt overflate i hjulbue bak bare. (Som jeg og forrige eier har sett ihvertfall) Ellers er det en del små steinsprutskader i front, men mesteparten av dette har kun gått igjennom klarlakken. Ellers er det noen små riper rundt omkring. Husk at dette er en bil fra '93 med original lakk, så noe må man jo regne med. Selv synes jeg den er meget pen! Innvendig er den stort sett klin strøken bortsett fra slitasje øverst på rattet (se bilde). More specs: -//M-skinnratt -//M-gulvmatter -Powerflex-foringer i for- og bakstell -Diffsperre -1000W 12'' Sub med forsterker (Spiller bra!) -Angel eyes linselykter framme -Hvite baklykter -Tårnstag fram og bak -Godkjent senking i vognkort (Tar jeg ikke helt feil er det hardhetsjustering på det) -Godkjent alt. hjuldimensjon i vognkort (17'') -Sebring sportseksos hele veien -Konfilter -Kliss ny frontrute -M3(?) elektriske sidespeil -sentrallås -Bra piggdekk vinter -To bra sommerdekk, to må byttes -Rullegardin i bakrute integrert i hatthylle -Carbonemblemer blir montert på panser og bakluke. Har de liggende Bud mottas, skambud ler jeg av Edit: Selges ikke under 40k!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå