Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Kom får en liten ulykke her om dagen, og fikk en bulk i bakfangeren og karosseriet mellom bakfangeren og bakluken. Skal da kjøpe meg en ny m-tech bakfanger og lakkere bakfanger og lakkere/rette opp bulk i karrosseri. Hva vil det eventuelt koste meg? Hele bilen ble lakkert i 2009 med swartz2. Trenger jeg bare lakkere skadeområdene, eller en stor del av bilen?

Kan komme med bilder om nødvendig!

Takk på forhånd :)

Skrevet

Du kan vel legge prisen på fangern oppå 10laken så får du vel en ca pris tenker jeg, men dette er synsing fra min side, men jeg vet at eks på Molde billakering eller andre steder i nerheten av meg, er det en ca pris på 5-6laken for og få lakka en fanger, og det er vel omtrent det samme for en bakskjerm.

Skrevet

Vet ikke hvilken priser som oppereres med sørpå, men hær i nord tar vi rundt 2000-2500kr for en ny fanger. Den bakplata di må nu gå ann å flekkes, så da havner du på 1000-1500kr. pluss kanskje noen kr for retting, men kommer helt ann på hvor mye det er da, verksteder opperer med forskjellige priser så hør rundt. Så blir nok ikke i nærheten av så dyrt "Rakvaag Racing" antyder.

Men hadde du lagt ut bilde så kunne jeg sakt mer nøyaktig hva vi ville tatt for det.

-mats

Skrevet
Nei som sagt så er det prisene di tar her, klart han kan finne d billigere, men koster og kjøre til Bodø og :)

hehe ja d er jo ett stykke. Men i teorien skal man følge DBS'n når man regner ut ett prisforslag, men di fleste lakkverksteder bruker ikke det når det er snakk om småskader, fangere osv.. men vanligvis gir man en pris som er under det DBS'n sier. Men kan variere helt sykt fra verksted til verksted. Men hær i bodø er vi bare 2 lakkfirma så er stabile og ganske like priser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...