Frhead Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 hei! kjøpte meg delebil med strøkent lysegrått skinninteriør, men det passer ikke i bilen min, da jeg har nedfellbare bakseter. det jeg skal bytte/selge er komplett skinninteriør, med bakseter, dører, forseter osv. hvis det er noen som har skinninteriør med nedfellbare bakseter, som vil bytte, så si gjerne i fra =) hvis ikke, er jeg intressert i bud. da kommer det bilder.. setene er litt møkkete desverre, og bildene er ikke de beste.. går over de med skinnrens før jeg selger/bytter de =) veit ikke hvorfor 2 av bildene er opp ned, da de er rett vei på pc'en men =S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Er det til en sedan eller touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frhead Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 det er sedan =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Da venter vi spent på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frhead Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 da er det bilder =) er forresten manuelle seter, med setevarmer.. og det er kun el-vinduer forran. er som sagt mest intressert i bytte, samme hvilken farge.. men, kom gjerne med bud =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 mye tenker du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frhead Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Tenkte høystbydende over 6000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frhead Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 ingen som har skinnseter med nedleggbare bakseter de vil bytte, eller kjøpe fint skinninteriør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristianjohnsen87 Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 er ikke mulighet for å få kjøpe kun interiøret i venstre fremdør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frhead Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 nei, tror nok ikke det.. da blir det en del værre å få solgt resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Er det mulig og bare kjøpe setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå