Gå til innhold

kordan få opp bakluke på e30 når den er låst?

e30powah
 Share

Anbefalte innlegg

Har låsesylinderen blitt byttet før siden det ikke er samme nøkkel som tenningen? Men vis du ikke har nøkkel så er det jo bare å bryte seg inn for da må du jo ha ny låsesylinder uansett. Du kan jo prøve å ringe en låsesmed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har låsesylinderen blitt byttet før siden det ikke er samme nøkkel som tenningen? Men vis du ikke har nøkkel så er det jo bare å bryte seg inn for da må du jo ha ny låsesylinder uansett. Du kan jo prøve å ringe en låsesmed

Kan være forrige eier har mistet original nøkkelen og gitt fra seg "service nøkkelen" denne fungerer på alt utenom hanskerom og bakluke.

Denne nøkkelen er rund i "håndtaket" med synlig metall i midten av plasten rundt.

Et tips et å knuse ene baklampen så sant du har de originale (ikke mange kronene for et par som ser bra ut) så er det bare å stikke hånden inn og finne de to 10mm boltene på låsen, skru de ut og ta vekk låsen, da er det bare å dytte fingeren i hullet*** skulle vel åpne da ville jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slapp av er ikke innbrudd det går i her, kjøpte en bil og siste eiger mistet nøkkelen da en kompis av han skulle flytte den og klarte og rote den vekk.. men takker for tips da har eg litt og prøv, ps skulle eg komt meg inn i bilen hadde eg bare knust ruta hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være forrige eier har mistet original nøkkelen og gitt fra seg "service nøkkelen" denne fungerer på alt utenom hanskerom og bakluke.

Denne nøkkelen er rund i "håndtaket" med synlig metall i midten av plasten rundt.

Et tips et å knuse ene baklampen så sant du har de originale (ikke mange kronene for et par som ser bra ut) så er det bare å stikke hånden inn og finne de to 10mm boltene på låsen, skru de ut og ta vekk låsen, da er det bare å dytte fingeren i hullet*** skulle vel åpne da ville jeg tro.

De 2 boltene er skjult under matter så man må jo lete litt, alikevell så er jeg nokk så sikker på at du ikkje vill få ut selve låsen da den har en slags plate som flytter på seg når du låser og låser opp så jeg vill tro den sitter og sperrer for og få ut låsen.

Jeg hadde samme problemet bare min var opplåst så jeg kunne ikke låse den, ente opp med og bare kjøpe ny hele låsen med knappen fra koed for en billig penge. spiller ingen rolle for meg om jeg har 2 nøkkler da man ikke låser/låser opp bagasjerommet så ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...