Gå til innhold

Trenger hjelp med takluke

can92
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har en 92 mod e36 takluke. Har et problem med den. Den funker kun når den føler får det. En dag funker den, og en dag ikke.. Funker sånn ca hver tredje dag :P noen som vet hva årsaken til dette er ?

Takknemlig for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har hatt kanskje et lignende problem på min samme bil. idag tok jeg fra takluka og kjører med orgentlig "style" tihi. fant ut at det var en knekt plastikk-del som hadde ryket, mens sansynelig er det nok denne som har kjilt seg fast eller knekt. sjekk dette, kanskje litt vanskelig å forstå, men med engang du får taket av. så ser du det veldig fort.

btw, mens vi har samme bil og lignende, har jeg et spørstål til deg, har din takluke bare sånn "tilt" eller kan den bli dratt inn i resten av taket så du kan se ut lxm? ser ikke ut som min har noe rom der for å "legge" taket lxm, kjøpte den med busta tak så aldri vist:p

btw her har du en link som jeg posta for en stund siden med nesten samme spørsmål som deg:)

viewtopic.php?f=1&t=9777&view=previous

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Min funker noen ganger så tviler på at noe er knekt!

Og jeg kan åpne mitt helt, Takluke går i inn taket så et det helt åpent :) kan ikke putte det i så kalt cruise mode

så du kan bare ha det helt opent, eller helt lukket lxm? vis du må ta av taket, har du lyst å ta bilder av mekanikken mens du allerede er der? :D er litt forvirrende hva mitt er for noe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...