bmw-740 Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Er det mye arbeid å montere orginal skjerm i en E38 som det ikke har vært skjerm eller GPS i fra før? Hva må jeg ha og hvordan koble det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Du trenger i tillegg til widescreen skjermen: - Ettermonteringssett for navi med kabler og tilbehør delenummer: 65900025170 sånn som det her: http://cgi.ebay.de/Nachrustsatz-Navigat ... 51989a52ab - Mk3 navicomuter eller mk4 eller/og videomodul(16:9). Du kan bruke en videomodul i stedet for en navicomputer om du ikke trenger navigasjon, eller du kan ha videomodul i tillegg. - Bmw proffesional radio bm24 eller bm54 for montering i bagasjerommet - Monteringsramme for skjermen i midtkonsollen. Det er en del jobb å montere dette, men det er egentlig en kosejobb Regn med en kostnad på rundt 10000kr totalt, avhengig av hvilket utsyr du velger. Monteringsanvisning: http://www.e38.org/e38_nav_retrofit.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-740 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Oj!! Kompliserte greier:) Dette kan bli spennende. Men forhåpentligvis verdt det Takk for tips og råd! Må nå bare skaffe alt annet enn skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Jeg synes det var verdt det i allefall Jeg har bare den 4:3 skjermen og mk3 navi ennå. Men etter vert blir det 16:9 skjerm på meg også. Det finnes ikke alternativer sånn som Dynavin og Hualingan til e38 heller, så derfor valgte jeg å ettermontere original navigasjon i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå