Lars335 Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Vurderer å selge min 1988 e30 325i. Den har kun gått 76.000km som er dokumenterbar. Bilen ble hentet av meg i 2009 fra Tyskland, hvor den hadde stått lagret i garasje siden 2001 og kunn tatt ut for vedlikehold. Bilen er Delphingrå og 100% fri for rust. Bilen har sort M3 skinn interiør, og FK justerbart understell. Selges hbo kr 100.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Flere bilder av motorrom ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 nyyyyydelig... er bilen godkjent senket?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars335 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Bilen ble godkjent med senkesett hos BT, men de hadde ikke fått det med i vognkortet. Fikk ikke ordnet det i fjorhøst, da den ble satt til lagring før jeg fikk ny avtale hos BT. Det skal ordnes i løpet av våren. I tillegg kan jeg nevne at den har Eisenmann eksos, MHW lykter bak og sorte DE lykter foran. Har tüv paprer på dette også, men det var det ikke noen spørsmål om hos BT. Legger ved noen flere bilder av motorrom og interiør. Beklager kvaliteten, men håper det gir et visst inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Har du fått noe bud enda? Og kan bilen eventuelt sendes? Mvh Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Liker coil patenten =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Noen her inne som kjøpte ???? Super fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå