Jokke_85 Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Hei, Jaggu kjøpt meg en bmw je au. Har ett stk spørsmål. Bakrutepusser`n på denna E36 95mod 318TDS`n: Går det ann å få den til å stå i senter? Altså rett opp på bakruta? Takker for svar. Jokke
killarinc Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Hvorfor skal du ha den til og stå rett opp egentlig?
Jokke_85 Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 Se mere vettu ut Ikke sett dom slik før el?
RaymondJ Skrevet April 25, 2011 Skrevet April 25, 2011 99% av de som står rett opp, gjør det fordi bakrutepusseren er DEFEKT! I mine øyne er alt annet en pusseren nede i parkposisjonen et tegn på at pusseren er defekt=noe som skulle vært reparert. But whatever floats your boat..... Tror forresten de hadde tilbud på neonlys, 8" pottestusser og turboklistremerker på Svinesund i påsken.
gica Skrevet April 25, 2011 Skrevet April 25, 2011 99% av de som står rett opp, gjør det fordi bakrutepusseren er DEFEKT! I mine øyne er alt annet en pusseren nede i parkposisjonen et tegn på at pusseren er defekt=noe som skulle vært reparert. But whatever floats your boat..... Tror forresten de hadde tilbud på neonlys, 8" pottestusser og turboklistremerker på Svinesund i påsken. HAHAHAHAHAHA!
Jokke_85 Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 Gøtt smaken er som baken å rasshøl kommer i dusinvis
RaymondJ Skrevet April 25, 2011 Skrevet April 25, 2011 Sorry ass, men klarte ikke la vær! Jeg er egentlig en hyggelig fyr altså Men bilen din ser jo veldig fin ut, forfriskende med noe annet en svarte og sølv biler, og fine matchende hjul. Og det er fakta det jeg sier, 99% av de som peker mer eller mindre rett opp, gjør det fordi de er defekt! Så det hadde vært det første jeg hadde tenkt, "fin bil, men bakrutepusseren burde han fått fikset".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå