Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jaggu kjøpt meg en bmw je au.

Har ett stk spørsmål.

Bakrutepusser`n på denna E36 95mod 318TDS`n:

Går det ann å få den til å stå i senter? Altså rett opp på bakruta?

apblg37g5hyevz0c0sfq.jpg

Takker for svar. Jokke

Skrevet

99% av de som står rett opp, gjør det fordi bakrutepusseren er DEFEKT! I mine øyne er alt annet en pusseren nede i parkposisjonen et tegn på at pusseren er defekt=noe som skulle vært reparert. But whatever floats your boat..... Tror forresten de hadde tilbud på neonlys, 8" pottestusser og turboklistremerker på Svinesund i påsken.

Skrevet
99% av de som står rett opp, gjør det fordi bakrutepusseren er DEFEKT! I mine øyne er alt annet en pusseren nede i parkposisjonen et tegn på at pusseren er defekt=noe som skulle vært reparert. But whatever floats your boat..... Tror forresten de hadde tilbud på neonlys, 8" pottestusser og turboklistremerker på Svinesund i påsken.

HAHAHAHAHAHA!

Skrevet

Sorry ass, men klarte ikke la vær! Jeg er egentlig en hyggelig fyr altså ;-) Men bilen din ser jo veldig fin ut, forfriskende med noe annet en svarte og sølv biler, og fine matchende hjul. Og det er fakta det jeg sier, 99% av de som peker mer eller mindre rett opp, gjør det fordi de er defekt! Så det hadde vært det første jeg hadde tenkt, "fin bil, men bakrutepusseren burde han fått fikset".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...