545haj Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Bmw e21 318 forgasser med ettermontert turbo vurderes solgt. Bilen er eu godkjent til 2012 og årsavgift betalt. Km: 171000 Motor har fått ettermontert turbo, uten noe videre forsterkninger. Kina grenrør og turbo T3/t4, følger med intercooler. Den kjøres pr idag uten på 0,5bar uten problem. Bilen har kjørt 240mil etter montering uten noe problem. Fungerer veldig bra, ingen fjusking eller noe. Burde kanskje byttet til elektrisk bensinpumpe med trykkregulator pga under full gass i 3 gir så kutter den ved 5500 rpm. Ellers har bilen sveisa sperre. Bilen har noe rust under, og det begynner å komme litt bobler osv på kaross. Selges som bruksbil/ repobjekt pga rust. Bilen har Bbs front og sparco semska ratt. Og fått montert mp3 spiller. Bilen er fuktig under gulvmattene. Og når det er mye nedbør så bruker det å komme noen dråper inn i cupeen. Ellers så er det litt kast i bremseskivene, rister litt ved myk nedbremsing. Felgene var helt nye i april med nye dekk. Bud over 20 uten felger. Felger kan følge med for et pristillegg på 5000. Vinterdekk skal jeg sjekke opp hvor mye som er igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilummina Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Hvor bor du henne da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Solgt denne eller? Innbytte i 325 e36 intresangt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthuroie Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 pm sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1987E30 Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Dette var sikkert en fin bil før noen begynnte å klå på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Hvorfor sier du det? ikke alle som vil kjøre knall bestefar stil på en gammel veteran. Bilen har nå i ettertid fått arp toppbolter og skjæreringpakning på toppen. Og elektrisk bensinpumpe og trykkregulator ment til forgasser. Og skikkelig slange inn på turbo. Lader 1.1 bar og kjører som en klokke. Vannpumpen er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Ny vannpumpe fra gs er kjøpt og montert, og termostaten er fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 OPP! bilen har fått bensin eller vann i olja, Jeg orker ikke mer og selger denne til et fonuftig bud vil ha den vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 5000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 uten felger og turbo stasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 uten turbo stasj men med motor du tenkte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 trenger ikke motoren heller jeg=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Jeg har flere intresserte, så jeg venter og ser hvem som tar hele bilen før jeg må begynne å demontere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Kjøp motoren min da vell og få den sammen igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg