DieselVegard Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26121205 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Ingen som trenger litt moment her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 Ny pris: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29707404 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 originalkrok på den? Hvor mye kan den trekke? Gjort noe med kassen, olje/filter e.l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Jeg monterte kroken, met det er en Westfalia med originalt BMW ledningsnett om jeg ikke husker feil. Den kan trekke 2000kg. Kremt, kassen en byttet. Det kostet meg 1/4 av hva bilen er verdt, men sånn er det. Alt annet av filter og oljer er byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Jeg monterte kroken, met det er en Westfalia med originalt BMW ledningsnett om jeg ikke husker feil.Den kan trekke 2000kg. Kremt, kassen en byttet. Det kostet meg 1/4 av hva bilen er verdt, men sånn er det. Alt annet av filter og oljer er byttet. Noe rust noe steder? De har jo en lei tendens til å ruste i kanaler ved bakre jekkfeste, dører, bakluke, og tanklokkåpning. Blant annet... Det er ihvert fall de dyreste stedene å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Det er antydning til rust på venstre fordør og bagasjelokket, men det har ikke kommet så langt at det ikke kan "reddes". Om bilen ikke blir solgt er jeg selv nødt til å gjøre noe med dette før vinteren ankommer..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Solgt til en ung herremann fra Otta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå