Kjexx Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Det som er igjen på bilen er motor uten 320i (200k) ledningsnett, sliten automatkasse, bremser, dempere, bakrute, hatthylle, soltak. Bare motor er vel verdt 1000kr... Jeg har kjørt den, så vet den fungerer. Den er diamantsvart. Dørene uten dørtrekk, koffertlokk og bakfanger kan følge med mot et tillegg vi blir enige om. Ellers beholder jeg det selv. Send pm.. Det er i utgangspunktet lite rust på bilen bortsett fra rusthull i høyere bakskjerm og litt ved soltaket. Minimalt i kanaler og under bil. Jeg vil ha den vekk så om ikke det kommer noen å henter den havner den hos huggeren. Send pm eller bud. Kan eventuelt byttes i felger minimum 17", brock b1 eller noe annet tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Kan også byttes mot felger til e36 om noen har det liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå