Nøstbakken Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Kjøpt ny bil Bilen er ein E46 320 dat M-sport 2002mob. Div info: -150 hk -Harmand/Kardon -M sport understell -Lettmet. felg sommer -Lettmet. felg vinter -Metallic lakk -Parkeringsensor bak -Sommerhjul -Takrails -Vinterhjul -Xenonlys -Air Condition -Bagasjeromstrekk -CD-veksler -Cruisekontroll -Elektriske speil -El.vinduer -Farget glass -Klimaanlegg -Midtarmlene -Multifunksjonsratt -Navigasjonssystem -Oppvarmede seter -Sentrallås -Servostyring -Sportsseter -ABS-bremser -Airbag foran -Alarm -Antiskrens -Antispinn -Sideairbager -Startsperre -Stålbjelker Litt bilder av bilen. Ikkje verdens beste bilder. (mob cam) Planer : -Ny felger . Ikkje sikker på ka type. -Splitters til front fanger i carbon -Diffusor i carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Gratulerer med ny bil! Så bra ut! Er det manuell eller? EDIT: Haha, så nå at det sto dat. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Gratulerer med ny bil! Så bra ut! Er det manuell eller? EDIT: Haha, så nå at det sto dat. Beklager. Takk. Satser på at den skal se enda bedre ut snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Grattis cred for riktig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 grattis med ny bil, så veldig fin ut, fin farge også, leita lenge etter denna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Meget pen bil. Blir nok fin med planene dine også. Hva med svarte nyrer/carbon i tillegg? Har montert det på min, som du kan se i tråden i signaturen min. Er vel de tingene jeg har gjort med min jeg synes du må gjøre med din også Hvordan er det med utstyr og km på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 grattis med ny bil, så veldig fin ut, fin farge også, leita lenge etter denna? Takk. Har leita ein stund etter ein slik bil. Surfa mange uker på finn.no til den rette bilen kom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Meget pen bil. Blir nok fin med planene dine også. Hva med svarte nyrer/carbon i tillegg? Har montert det på min, som du kan se i tråden i signaturen min. Er vel de tingene jeg har gjort med min jeg synes du må gjøre med din også Hvordan er det med utstyr og km på denne da? Takk. Ja må ha nye nyrer i carbon Det må jo nesten stå i stil til resten av carbon som skal komme. Er ein del utstyr, men kommer ikkje på alt nå. men kommer sikkert ei utstyrs liste i ein update seinere. Bilen er kjørt litt: 155000km men er meget godt vedlikeholdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Fikk eit bilde av kjæristen min i dag, Hun hadde vasket bilen i dag. Kjipt å være på jobb, kjøpte bilen på mandag for ein uke siden og reiste på jobb på Tirsdagen. Så har ikkje fått brukt bilen så mykje . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Jeg hadde carbon nyrer på min, syns iallefall det ikke passet så bra til topazblå. Selv om bilen har carbon splitter og emblemer. Du får se selv. mine er til salg ellers har vel gs også tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Jeg hadde carbon nyrer på min, syns iallefall det ikke passet så bra til topazblå. Selv om bilen har carbon splitter og emblemer. Du får se selv. mine er til salg ellers har vel gs også tilbud Du har heilt rett , kommer til beholde nyrene som er på, takk for at du sparte meg bortkasta penger. Er det lmm rep fra gs du har? Har du ein link til meg av dine ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Du har heilt rett , kommer til beholde nyrene som er på, takk for at du sparte meg bortkasta penger. Er det lmm rep fra gs du har? Har du ein link til meg av dine ? Bare hyggelig det er finest med krom nyrer på blå touring syns jeg også. Ja det gs sine lm kopier. Ville heller ha hatt de med grå senter , men de hadde det ikke da den gangen. Fine felger i 19", fornøyd med de, go for it! Ellers så er jo csl look felger meget fine, lyst på de i hvite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Du har heilt rett , kommer til beholde nyrene som er på, takk for at du sparte meg bortkasta penger. Er det lmm rep fra gs du har? Har du ein link til meg av dine ? Bare hyggelig det er finest med krom nyrer på blå touring syns jeg også. Ja det gs sine lm kopier. Ville heller ha hatt de med grå senter , men de hadde det ikke da den gangen. Fine felger i 19", fornøyd med de, go for it! Ellers så er jo csl look felger meget fine, lyst på de i hvite! Hva er innpresset på felgene ? Ser du har kjøpt kjøpt senke fjærer til din nå, har du valset eller er det ikkje nødvandig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Husker ikke innpress på felgene men det er vel det som gs har i 19" pakken for lm reps 8,5 og 9,5. Bak kjører jeg i 245 profil istedet for 265 som selges i pakken. Har ikke senket ennå, men regner me at jeg ikke trenger å valse pga 245 profil. Var iallfall noen felgfirma mente det på e46fanatics.com i forhold til innpres og bredde som var lik disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Gratulerer med ny og fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå