BimmerE46 Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Bilen har også safeguard alarm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Denne hørtes innteresangt ut, har en kompis som skal kjøpe bil, så venter her til vi får se litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Hvilken farge er det på bilen? Må komme med bilder ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Hvilken farge er det på bilen? Må komme med bilder ja;) Bilder ja takk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Bilen er sølv. Og bilder kommer i løpet av onsdagen. Til å være E34 så er denne ikke så rusten heller. Har flekker på framskjermene og bakskjermene. Kanalene er helt greie og noe rustskader på jekkfester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Her kommer det bilder. Dersom flere ønskes kan disse fåes på mail/pm. Kontakt meg på 40494853. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Motor og div. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Gi gjerne et bud på denne bilen. Da vi ikke har behov for denne lenger så er den nå klar for ny eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Har turbo vært byttet på denne i senere tid? Hvordan er det ellers med oljeskift på girkasse, motor og diff..service generelt? Noen sjans for å kunne møtes på "halvveien" ved evnt salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Er webastoen noe du har montert selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Har turbo vært byttet på denne i senere tid?Hvordan er det ellers med oljeskift på girkasse, motor og diff..service generelt? Noen sjans for å kunne møtes på "halvveien" ved evnt salg? Servicer er fulgt som vanlig, men i det siste så har en del av det nødvendige har blitt gjort på egenhånd (olje, filter og lign) Ang oljeskift på girkasse har jeg ikke noe info om, men det regner jeg med er fulgt opp da det meste er sjekket opp og ting byttet fortløpende. Turbo og girkasse fungerer utmerket, ikke noe lugging i kassa, og ikke noe ulyd i turbo. Jeg kan helt sikkert være behjelpelig med å møte deg et sted Dersom man føler seg usikker på olje på diff og gir så er det bare å utføre et skift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Er webastoen noe du har montert selv ? Webastoen er ikke noe jeg har montert selv. Åssen det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Glemte å skrive at det er automatisk avblendbart speil inni bilen. Alt i alt en god og gammel bil som fremdeles er sprek og fullstendig brukbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Bilen må selges litt kjapt da vi skal ha ny bil og plassen er knapp her hjemme. Har fått en del pm ang bilen, og som jeg sier til de, bilen selges kun for penger ikke noe innbytte. Så førstemann med pengene får bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå