Kjeid Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Har noen spørsmål her, ja Har akkurat kjøpt bilen så.. - Hvordan tar jeg lettest ut hele radioen? Vil helst ikke ødelegge noe, så jeg spør her - Hvor får man kjøpt innramming til ny cdspiller? Har sett flere BMW'er som har byttet, og har en ramme som passer. - Etter at jeg starter bilen kommer det en "prrrrrr"-lyd ut av panelet under radioen hva kan dette være? Jeg får ikke fjernet den før jeg tar av ene batteriklemmen. Lyden er der fortsatt når jeg stopper bilen. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 En på forumet her har laget en bra DIY om hvordan man monterer Dynavin - spiller..Du ser hvertfall hvordan han demonterer radioen: viewtopic.php?f=6&t=161498 ("Scroll" nedover på siden, så finner du den ) Rammer får du kjøpt hos f. eks "Bilradiospesialisten" : http://bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436 ... &katid=103 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå