Blade Skrevet April 25, 2011 Skrevet April 25, 2011 EDIT: Solgt til en meget hyggelig fyr i nærområdet her. Kjøpte disse av en på forumet her, men jeg trenger penger, så blir nødt til å selge de dessverre. Det er egentlig synd, for jeg syns de er utrolig tøffe. Felgene er har noen skader, men de skal ikke være skjeve eller være i ubalanse, men for å få de fine så bør de kanskje fikses litt på. Planene mine var å pusse de helt ned og lakkere de opp igjen. Bakdekkene bør byttes, da de er slitte, framdekkene ser ganske ok ut. Dekkene er Vredestein Ultrac Sessanta, 225/35-19 foran og 235/35-19 bak. Felgene er som tittel sier, Zito Titan med svart senter og polert kant. ET35/5*120. 8,5x19" foran og 9,5x19" bak. De har stått på forrige eiers E46 cab. Illustrasjonsbilde; (8,5x19") (Jeg skal ta bilder i løpet av dagen.) Prisant: 4000,- men det kan selvfølgelig diskuteres. De bør sees og hentes. Jeg bor i Hokksund, rett utenfor Drammen. Ring 99 36 71 72 eller skriv i tråd/PM. Bjørn.
Blade Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Her kommer endelig bildene, jeg hadde visst glemt kabelen til kameraet på jobb. Bildene er ikke så bra dessverre, kameraet jeg har er rett og slett helt forferdelig, så beklager det. Felgene burde også vært vasket. Felgen som har bulk: De tre andre som ser ganske bra ut. Den ene er litt kantkjørt, men ikke det verste jeg har sett, mens de to siste ser helt ok ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå