ThorU Skrevet April 25, 2011 Skrevet April 25, 2011 Fikk bestilt litt feil/for mye av noen deler, så da selger jeg dem. Frakt kommer i tillegg. Bremserørsett til bil med ABS (mangler til høyre side bak) 150,- Bremseklosser (Febi), slitasjevarsel og bremsepasta (Bak) 400,- Bakre traversforinger, standard (har to sett av disse) 100,- per sett Slitasjevarsler til bremser forran og bak (har en av hver) 50,- per stk Øvre, indre bærearmsforinger bak 50,- per stk "Frontboks" (Sendes ikke) 250,- Lyktelister nedre (Liten sprekk i den ene) Gis bort mot frakt! 0,- Lakkpistol, ekstra dyse 1,7mm og vannavskiller (Fra Biltema, aldri brukt) 350,-
Margido Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Lyktelistene, hva blir frakta? Disse passer coupe ja?
baremats91 Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 er lyktelistene til sedan tar jeg dem, send meg pm
ThorU Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Skrevet Mai 19, 2011 Rolig nå.. Er ikke sikker på om det er til sedan eller coupe, sjekker i morgen!
ThorU Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 er lyktelistene til sedan tar jeg dem, send meg pm De er til Sedan. Er dessverre en som var før deg på PM, men om ikke han vil ha dem, så skal du få dem. Frakta kommer på 67,- Du hører fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå