RoaldJ Skrevet April 25, 2011 Skrevet April 25, 2011 Har en del deler som ligger å slenger på garasjeloftet som jeg skulla ha solgt til de som trenger det mer enn meg Holder til på Karmøy. To dashbord. prosekt til f.eks flocking eller lignende? disse lå for trangt til å få tatt bilde av idag. 300 kr pr stk? Apex senkefjærer.40/40 (ingen papirer, men med litt research skal de kunne skaffes på email: emohlman@interparts.nl... om den er i bruk enda) 200kr? Luftfilterboks med lmm. 600kr? Ekspansjonstank. 200kr? 885 topp. Demontert fra motor med lagerbank. Men hadde bytta ventiltetninger med det samme den er demontert. 2000kr? Vinga er heller ikke solgt enda. Den er i solid glassfiber, ikke hol inni. 1000kr? Førerdør og bakdør v.side.. Bakdøra er nesten rustfri og har ingen skader ellers, liten sig i lakken ved dørhåndtak. (Vinduet er rulla ned) 1000kr? (bør hentes) Førerdøra er også fri for skader, men har en ca 23 cm lang rust-stripe i valsen under døra. rusta har ikke kommet rundt kanten på framsida, så der er fult mulig å redde den. (vinduet er rulla ned) 500? (bør hentes) Her er også de to siste skinntrekka, disse kan selges separat fra dørene. Noen småhakker, må også limes litt på undersida på førertrekket da den har løsna litt fra plata. 700kr? Panser som er rustfritt.. to små bulker på størrelse med ei nagl (ringa inn i støvet) en oppover og en nedoverbulk.. 1500kr? (må hentes) Frakt betales av kjøper.
RoaldJ Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 aah.. glemte å skrive d.. holder til på Karmøy. Mellom Stavanger og Haugesund.
RoaldJ Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 kan fikse frakt gjennom jobben... (eek transport)
RoaldJ Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 gi bud.. i følge GS-bildeler sine nettsider koster den 4700 ny.. har ingen tanker om å få den summen, men gi bud. (gis ikke bort)
RoaldJ Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 jeg må bare få si at dere som sender pm MÅ sitere den forige pm`en... er ikke så lett å ha kontroll på alle pm`ene... har notert ned navn og adresse til de tinga som er solgt nå (oppdatert første post også)
RoaldJ Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 bud på 1500,- for bakpotta fra atlee... om ingen andre melder seg intresert så blir den hans iløpet av morgendagen.
RoaldJ Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 ett par lapper må den vel være verdt? hadde ingen oljeforbruk eller vannforbruk med denne på min bil, men siden den ikke har vært i bruk på noen år.. så vil jeg anbefale å bytte tettningene. vippearmer, ventiler og kam skal være bra. justerte ventilene noen hundre mil før den ble demontert pga lagerbank på veiva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå