Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en del deler som ligger å slenger på garasjeloftet som jeg skulla ha solgt til de som trenger det mer enn meg :)

Holder til på Karmøy.

To dashbord. prosekt til f.eks flocking eller lignende? disse lå for trangt til å få tatt bilde av idag. 300 kr pr stk?

Apex senkefjærer.40/40 (ingen papirer, men med litt research skal de kunne skaffes på email: emohlman@interparts.nl... om den er i bruk enda) 200kr?

IMAG0601.jpg

IMAG0602.jpg

Luftfilterboks med lmm. 600kr?

IMAG0607.jpg

Ekspansjonstank. 200kr?

IMAG0604.jpg

885 topp. Demontert fra motor med lagerbank. Men hadde bytta ventiltetninger med det samme den er demontert. 2000kr?

IMAG0608.jpg

IMAG0611.jpg

Vinga er heller ikke solgt enda. Den er i solid glassfiber, ikke hol inni. 1000kr?

CIMG5420.jpg

Førerdør og bakdør v.side..

Bakdøra er nesten rustfri og har ingen skader ellers, liten sig i lakken ved dørhåndtak. (Vinduet er rulla ned) 1000kr? (bør hentes)

DSCN0427.jpg

DSCN0420.jpg

DSCN0418.jpg

Førerdøra er også fri for skader, men har en ca 23 cm lang rust-stripe i valsen under døra. rusta har ikke kommet rundt kanten på framsida, så der er fult mulig å redde den. (vinduet er rulla ned) 500? (bør hentes)

DSCN0421.jpg

DSCN0422.jpg

DSCN0424.jpg

Her er også de to siste skinntrekka, disse kan selges separat fra dørene. Noen småhakker, må også limes litt på undersida på førertrekket da den har løsna litt fra plata. 700kr?

DSCN0417.jpg

Panser som er rustfritt.. to små bulker på størrelse med ei nagl (ringa inn i støvet) en oppover og en nedoverbulk.. 1500kr? (må hentes)

DSCN0429.jpg

DSCN0428.jpg

Frakt betales av kjøper.

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg må bare få si at dere som sender pm MÅ sitere den forige pm`en... er ikke så lett å ha kontroll på alle pm`ene... :)

har notert ned navn og adresse til de tinga som er solgt nå :) (oppdatert første post også)

Skrevet

ett par lapper må den vel være verdt? hadde ingen oljeforbruk eller vannforbruk med denne på min bil, men siden den ikke har vært i bruk på noen år.. så vil jeg anbefale å bytte tettningene.

vippearmer, ventiler og kam skal være bra. justerte ventilene noen hundre mil før den ble demontert pga lagerbank på veiva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...