Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett sett av disse felgene i 8,5 og 9,5X19. Impress er ET35/40 ( Ikke helt 100% sikker) men hører i hvertfall til 3-Serie. Jeg har dem på en E60 og kjører spacere. Spacere følger med om det er behov for det. disse er skrudde og ikke noe jalla spacere fra biltema :)

Dekk dim som står på er 275/30R19 falken 452 Nesten helt nye og Continental 245/35R19. Godt brukt men ikke utslitte. Som topic sier så er jeg egentlig på utkikk etter 20" så visst du ønsker å bytte så kan jo det være av interesse.

Bare å komme med synspunkter på hva disse egentlig er verdt. Husk at de er orginale, 2 av felgene har noen riper men ingen skader/kantkjørt..

1412_0805_01z+2008_BMW_550i+wheel.jpg

Skrevet

Styling 172

M Doppelspeiche

100% sikker på at de er orginale? for de kunne kun levers til E60 E61.... Men de finns i kopier til 3 serie...

Skrevet

Jeg har heller ikke sett disse i original utførelse med 3-serie innpress. Har kikket litt etter slike til E46 Touringen.

Jeg mener disse felgene ble lansert med E60/61 550i.

Skrevet

Jo disse passer rett på E46 :)

Men har ikke fått sjekket om det er noe nummer / Org enda ;) Har blitt liggende på sykehus Men skal få sjekket det når jeg har tid til det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...