Gå til innhold

en slange og en kontakt, s38b38, hvor i alle dager??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, den er god, men jeg har en kontakt på ledninsnettet, en 6 polet skrukontakt som er merket "gasswire, Tomgansregulator? " Finner ingen sted denne kan passe... noen som har en ide? Og det er ikke den som skal på luftmassemåler.

Skrevet

vi1s2kt59h8ik6qod8so.jpg

Her er denne kontakten jeg ikke aner hvor skal hen! Er forresten 7-polet, ikke 6 som jeg skrev lenger opp.

189a5fdi84sxx0akcc9b.jpg

også lurer jeg litt på denne.. Den går ut til en T-skjøt, der den ene ikke går til noen ting, og den andre går til en slags trykkventil? av plast...

Noen som har noen formening om dette?

Skrevet

den runde der er ikke til noe på motoren din. cruise kontrollen ligger vel også nede ved venstre lykt. på bilen til en kompis med b38 ligger også den løst nedi der.

ang. den slangen. er ikke til ventilen til egr systemet ditt?

Skrevet
Mener på at den kontakten er til lamda..

Men kan sjekke i morgen på min motor (s38b36) hvis ikke :)

Er ikke lambda nei, det er jeg sikker på :)

den runde der er ikke til noe på motoren din. cruise kontrollen ligger vel også nede ved venstre lykt. på bilen til en kompis med b38 ligger også den løst nedi der.

ang. den slangen. er ikke til ventilen til egr systemet ditt?

Okei, meget mulig det er det altså.. Får bare prøve meg frem:)

Skrevet

den runde har ikke noe med motorstyringen i allefall.

den slangen kan enten gå til kullfilter ventilen.. den har en 2 polet kontakt på seg.

eller så er den koblet til resonans flapp systemet med den lille enveisventilen og vacum reservoaret.

Mvh Andreas

Skrevet
den runde har ikke noe med motorstyringen i allefall.

den slangen kan enten gå til kullfilter ventilen.. den har en 2 polet kontakt på seg.

eller så er den koblet til resonans flapp systemet med den lille enveisventilen og vacum reservoaret.

Mvh Andreas

Er dette noe man trenger for å få motoren til å funke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...