PM.Hagadøkken Skrevet April 29, 2011 Forfatter Skrevet April 29, 2011 Og kan noen fortelle meg hva det speedo-signalet alle snakker om er??
E30 Andreas Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 den runde har ikke noe med motorstyringen i allefall.den slangen kan enten gå til kullfilter ventilen.. den har en 2 polet kontakt på seg. eller så er den koblet til resonans flapp systemet med den lille enveisventilen og vacum reservoaret. Mvh Andreas Er dette noe man trenger for å få motoren til å funke? nei, min er ikke tilkoblet Mvh
e30lars Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 husker ikke helt hvilken farge det er på det speedo signalet.. men kans sjekke det til i kveld.. vis ikke du har finni ut av det det er en 2 leder som går inn til innstrumentet. som skal kobles sammen med en kabel ifra motor el-nettet.
PM.Hagadøkken Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 Ja og hva gjør man med det når dette er satt inn i en e30? lurer litt på det her med speedo signal, da mange sier man trenger det for å få bilen motoren til å fungere.
E30 Andreas Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 tydeligvis trenger ikke 3,8n speedo signalet. da jeg koblet ut min her omdagen og bilen gikk like herlig. men 3,6n må ha speedo signal for å varve fult ut. speedo signal henter du på de ene ledningen fra diffen den brune å røde. kan hente den enten rett ved diffen, eller under baksete der den kommer opp. eller oppe ved instrumentet. kobles på den hvite å svarte på s38 motorstikket. Mvh Andreas
PM.Hagadøkken Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 Aha, jeg forstår! Da er det elektriske greit for denne gang.. Men mangler fortsatt innsugsventiler.. noen der ute som har 12 stk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå