bmw-E30 Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 Har ein 318 stående som jeg ikke tror det er like greit at den hugges enn at den blir satt i stand igjen. Det som må gjøres er eventuelt om den skal bli kjørbar er å bytte diff(rast), bytte bærebru/arm h.bak, fikse eine jekkfestet(h.bak) og bytte h.forskjerm(har liggende) Ellers er bilen flott. Prøve å selge ting mest mulig komplett, som motor osv. Så dere får bare gi en lyd om det er noe dere trenger. Har tatt dempere av den framme no, men skal bytta over noen andre ifra en annen bil. Er defa alarm, AC anlegg og alt mulig på den. Så si ifra om dere trenger noe. du når meg her inne eller på tlf 99444465. Noen bilder;
Christerf Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 Har du 2 stk vindusbrytere? Sjåfør og passasjer -side
bmw-E30 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 De er dessverre solgt sammen med vindusheisene framme.
bmw-E30 Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Skjermene foran skal jeg ikke ha nei. H.skjerm er godt rusta, men har en bra ein utenom. V.skjerme tror jeg skal være fin. Grill skal muligens fruen ha.
RogE36R Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Hvor bor du? Jeg vil kjøpe lyktene.. Edit: frontlykter Edit 2: ser nå hvor du bor... Skal ikke til Bergen i nærmeste fremtid?
bmw-E30 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Har og en bakrutesenker som kan selges, har ikke bilder pr dags dato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå