Pittball Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Lufter salg av rieger-settet jeg har på bilen. Er frontfanger (m5-look), bakfanger (rieger leppe som er limt på orginal-fanger) og rutesenker som ikke er montert (men lakkert i bilens farge) samt en haifinne med fm-antenne. Følger også med grøftelys til fangeren som jeg aldri har giddet å montere. Husker ikke hva fargen heter i farten, men er sølv med litt blåskinn i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Pris? Selger du kun komplett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pittball Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Pris? Selger du kun komplett? Selges komplett ja, det er rieger så vil ikke splitte det opp. Aner strengt tatt ikke hva noe slikt kan være verdt, det følgte med bilen når jeg kjøpte den. Får gi meg et bud så får vi se - selger dersom jeg får et bra bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 2500? Er egentligt kun på jakt etter frontfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pittball Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 2500? Er egentligt kun på jakt etter frontfanger. Nei beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Hvis du skulle ombestemme deg, tar jeg Framfangeren din for 2500,- så kan du jo evt selge resten løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå