Gå til innhold

Oil line Adapter for S50/S54. Få man tak i det i norge?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik har jeg også lyst på!

Men, det er jo egentlig ikke nødvendig. Du kan dreie to rør stusser, eller bruke de orginale for den saks skyld, og sølv lodde på A/N koblinger selv. Pisse enkelt! Eller alu sveise eventuelt.

Skrevet

Nå har ikke jeg noen av de orginale slangene så den varianten går nok ikke. Tenkte på å sveise AN-koblinger på motorfestet, men det er jævlig trangt på innersiden av nipplene. Dreiing kunne jo vært en mulighet, men jeg har ikke noe dreibenk. Mulig jeg kjenner et par som har muligheten, men det må også lages ei sånn klo som holder de på plass. Fikser du sånt kjapt og enkelt da Kristian? :-)

  • 3 weeks later...
Skrevet
Er bare å gjenge opp hulla med M18x1,5 tapp, og ha overgang fra M18x1,5 til AN10.

Det funker sikkert fint om man har konsollen av motoren, er ikke så morro å få all den sponen inni oljekanalen der.

Er desse A/N greiene i aluminium eller?

Tenker på å bytte ut de stive jævlige 265bar hydraulikk slangene mine med pen stål omspunnen og A/N koblinger.

Noen som har noe tips til hvordan jeg kan få på AN10 på rørene som kommer fra oljekjøleren?

Bruker den orginale S14 kjøleren foreløpig.

Skrevet

Du bør ha konsollen av motor når man gjenger opp, ellers kan det fort bli dyrt ;)

De er alu ja. Blir pent med stålomspunnede slanger og an koblinger.

Man får kjøpt overganger på f.eks tess og hydroscand som passer an koblinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...