Trond.S Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Hei Noen som veit om norske butikker som kan ha dette eller har kanskje noen av dere tilfeldigvis en sånn tilovers? http://store.vacmotorsports.com/vac---o ... p1454.aspx Hilsen Trond
SSM Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Slik har jeg også lyst på! Men, det er jo egentlig ikke nødvendig. Du kan dreie to rør stusser, eller bruke de orginale for den saks skyld, og sølv lodde på A/N koblinger selv. Pisse enkelt! Eller alu sveise eventuelt.
///Naitsirk Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Vitsen med å drive å sveise å styre ? Dreier jo bare av to stk A/N koblinger på ene siden så har du en identisk sak..
Trond.S Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Nå har ikke jeg noen av de orginale slangene så den varianten går nok ikke. Tenkte på å sveise AN-koblinger på motorfestet, men det er jævlig trangt på innersiden av nipplene. Dreiing kunne jo vært en mulighet, men jeg har ikke noe dreibenk. Mulig jeg kjenner et par som har muligheten, men det må også lages ei sånn klo som holder de på plass. Fikser du sånt kjapt og enkelt da Kristian?
///Naitsirk Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Har du noe AN-koblinger så kan jag svarva lite vetu=) Kloa fikser du med en stålbit og dremel
Ullsokk Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Er bare å gjenge opp hulla med M18x1,5 tapp, og ha overgang fra M18x1,5 til AN10.
Trond.S Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Det finnes en sånn overgang som kan brukes ja. Blir helt surrete av alle disse "fittingsa" jeg, så takk for tipset
SSM Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Er bare å gjenge opp hulla med M18x1,5 tapp, og ha overgang fra M18x1,5 til AN10. Det funker sikkert fint om man har konsollen av motoren, er ikke så morro å få all den sponen inni oljekanalen der. Er desse A/N greiene i aluminium eller? Tenker på å bytte ut de stive jævlige 265bar hydraulikk slangene mine med pen stål omspunnen og A/N koblinger. Noen som har noe tips til hvordan jeg kan få på AN10 på rørene som kommer fra oljekjøleren? Bruker den orginale S14 kjøleren foreløpig.
Ullsokk Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Du bør ha konsollen av motor når man gjenger opp, ellers kan det fort bli dyrt De er alu ja. Blir pent med stålomspunnede slanger og an koblinger. Man får kjøpt overganger på f.eks tess og hydroscand som passer an koblinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå