matsn Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Flott suzuki rm 250 vurderes solgt. er bare brukt på hobbybasis i skauen. har ett par små skrammer men eller ganske strøken. dette er en 2005 mod med Travis Pastrana dekaler og nitro circus dekaler. Det følger med komplett kjøreutstyr med alt av beskyttelse for steisprut og ryggskinne og det meste som kan tenkes. Har også flett ny hjelm med briller som har vært brukt en time ca. Vurderes solgt H.B.O 20000kr (bud på pm) Må hentes i bergen.
matsn Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 bare litt forskjellig. dekaler og alt er likt. jeg har ikke den type bremseskiver og deksel på eksos. ellers identisk. legger ut bilde av min i første post. Men det er nok en rm og ikke rmz
Eksos Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 250 totakt er vell ikke å få kjøpt nytt lenger? Sinte sykler det her!
matsn Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 det er jeg usikker på. ja dette er rett og slett ett uvær. går noe aldeles jævli for å si det mildt.
matsn Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 Løp å kjøp flott eksemplar. stempel er nylig byttet. kjørt ca 3timer etter stempelbytte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå