Okstad Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Hei folkens! Ny på bimmers.no og tenkte jeg måtte fyre i gang en liten tråd. Kjøpte en svart e90 2007-modell i vinter og nå er tiden for sommerdekk og nye felger kommet (for lengst) Har vurdert litt frem og tilbake og kommet til at mørke felger er noe jeg har lyst på. Etter en laang kveld på nettet bestemte jeg meg for at matt grå (gunmetal?) skal bli min sommerfarge. Har nå prestert å kjøpe disse fra GSbildeler usett og venter derfor selvfølgelig spent på at de ankommer lager http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /99186.jpg Noen som har erfaring med disse? Dimensjoner og dekk er følgende: Felgpakke 8,5/9,5*18 m 225/255 GS-Raptor (E9x) Falken ZE912 Matt grå felgpakke med 8,5 og 9,5 x 18 med 225/40 og 255/35 Om noen har bilde av disse på en lignende bil hadde det vært supert å fått sett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirokv Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Tror disse blir bra på bilen din, men ville personlig gått for 19", e90 har stooore hjulbuer og felger blir fort seende små ut på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå