Jimxd Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Ønskjer å kjøpe ei pumpe og evt nivåmåler iom at den er litt unøyaktig så tipper jeg at jeg trenger ny av den au! Gi meg en pris!
bmwm3touring Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 har liggende 500 for pumpa og 300 for måleren er vell en grei pris?
Jimxd Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Ja er vell grei pris det. Hvor bor du? Skal på vrakhandleren i morra å sjekke om pris på det før jeg sier ja!
bjornar-a Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Ønskjer å kjøpe ei pumpe og evt nivåmåler iom at den er litt unøyaktig så tipper jeg at jeg trenger ny av den au!Gi meg en pris! har det du trenger:) hvis du ikke har kjøpt enda skal du få det billigere av meg:)
Jimxd Skrevet April 29, 2011 Forfatter Skrevet April 29, 2011 Får det i morra så jeg har fått tak i det takk for at du sier ifra ihvertfall !
Jimxd Skrevet April 30, 2011 Forfatter Skrevet April 30, 2011 Noen som har mulighet å selge rundt vest-agder område? HASTER! Vil på treff i morra !! >.< Kan komme å møte i vest-agder/Aust Agder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå